dissabte, 30 d’abril del 2011

Sortida per Collsacreu



Ei! bon dia,avui per estirar les cames em fet la ruta per collsacreu en David i el mestre Joan.
Avui com que haviem d'estar a casa aviat em sortit a les 7:30h de la granja i em triat de fer la ruta de collsacreu.
Fins a st.cebria anavem força a la par,però com la cosa s'ha començat a enfilar una mica a part de fer un pacte eh vist que el mestre Joan ja s'havia posat bastan en forma comparat amb la ruta de st.Feliu.
I quan em agafat la carretera de st.celoni cap a aqui amb el vent en contra semblava una locomotra que tothom que trobavem s'anaven enganxan a redera el tren.Tot i la ruta no massa llarga ha sigut un espectacle.Ja estic frisant per fer la pròxima sortida de carretera.
Salut i força a les cames,gas!gas!gas!
VEURE RUTA !

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada