diumenge, 13 de març del 2011

Marxa cicloturista a Amer!

strands









FACEBOOK CLUB CICLISTA AMER !

web club ciclista Amer!


Ei! bon dia , i si que ha fet bon dia encara que sembla mentida amb el dia d'aigua que va fer ahir.
Avui com cada diumenge em quedat a la granja a quarts de 8h això si avui em fet el salt a la bici de muntanya per la bici de carretera.
Uns quan de la colla ens em ennat cap a amer que feien una marxa.
Alla hi havien molts de nervis per part meva i de'n Josep i Francisco. el sensei Jordi ja esta acostumat a fer marxes de carretera per tots els altres avui era la nostra primera vegada i la veritat ha hanat tot molt bé això si com totes les marxes al final s'han fet dures i més pels que no estavem acostumats. Però ens ha deixat un bon regust per tornari un altre dia ha fer una altre marxa.
En Josep, jo en David i en Jordia un cop acabada la marxa ens em retirat cap a casa i en Francisco i la familia s'han quedat a dinar que amb al bon dia que feia donava ganes de quedar-se.
Ens veiem la pròxima sortida,salut i força ales cames( esperem que es recuperin aviat),gas!gas!gas!
CLASSIFICACIÓ CURTA !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada